بنام تک نوازنده ی گیتار هستی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





<no title>

سلام

مرسی از اینكه قابل دونستید و نظردادید

ولی

ولی

ولی چند تا گله!

اول اینكه چرا وقتی می خواهیم نظر بدیم فكر می كنیم فقط 2 حالت داره

یا اینكه طرف خیلی تحویل بگیریم و كلی تعریف و تمجید كنیم و یا اینكه به اسم انتقاد نظر و یا كار فرد دیگری رو مسخره كنیم؟؟؟؟؟؟

دوستان عزیز (مخصوصا آقای امیر علی كه براشون ظاهرا این سوال پیش اومده بود كه چرا اینجوری می نویسم)

اینجا خونه ی منه

اینجا چار دیواریه نوشته های منه

نوشته های من هم بیانگر احساساتمه

خوشحال می شم بدونم نظرتون در مورد نوشته هام چیه ولی اصلا اصلا و اصلا دلم نمی خواد كسی بهم بگه اینجا جای این حرفا نیست و یا اینكه بخواد برای من و نوشته هام تعیین تكلیف كنه

نوشته های من همشون  دارای یه چارچوب هستن

پس اگر چیزی نوشته می شه و وبلاگ همچنان پا بر جاست یعنی اینكه اینجا جاشه و موردی هم نداره

باز هم از اینكه نظر دادید ممنونم ولی سعی كنید یا كاری رو انجام ندید یا اینكه درست انجام بدید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط افشین احمدی در 1 PM | |